Tuesday, July 29, 2008

cherating yang x berapa nak best...

jumaat lepas ke cherating teman bini punye kampeni trip... bapak boring... aktibiti yg ntahapehape... bosan... dah la jauh... rase cam x sampai2...

hari kedua ade aktibiti halangan, mcm ala-ala plkn lak... aku join sikit-sikit je takot lutut terpeleot lagi... tahun lepas mase kat langkawi terpeleot lutot... main volleyball... hish perit dekat sebulan baru baik... bile masuk acara budak-budak, aku pon lari keluar... hajat nk beli mate kail, batu ngan umpan. Joran dah ade, pinjam hazil nye... kenangan mancing kat pengkalan balak tu yang buat aku gian nak mancing kat pantai cherating ni... tapi malang bapok payoh nok caghi umpang... x de jual lak umpun-umpun... hish... last-last aku main baling-baling je la... kengkonon lepas gian...

ni mase kat pengkalan balak, melaka
ni mase kat pengkalan balak, melaka

petangnye ade aktibiti tarik pukat darat, banyak gak dapat ikan... dapt ikan pari, parang da ade la lagi aku pon x pasti ikan ape... abih memukat ehehehe kak ema tol qistina ni... baru kaki cecah air dah melalak... ingatkan air sungai je... laut pon x mau die...
sesi melalak
sesi melalak

malam lak cam biase... aktibiti wajib kampeni iaitu karaoke... ingatkan ade la lauk-lauk sedap mase bbq tu... hampa... x sedap... sepanjang 3 hari kat sini seme makan nye x sedap... padahal aku bukan nye jenis cerewet... series x de bajet nye rizort... apepon ade gak penyelamat, cocktail ke hape... dekat lapan kali aku tambah... slurrp betoi...

artis bergambar bersama hasil seni mereka
artis bergambar bersama hasil seni mereka

hari ketiga ade sesi mewarna batik... aku duk kejap je... memandangkan qistina lak tidor... aku pon naik la bilik... golek-golek lam aircond... bile lagi ehehehe kak ema...

cheeezzz
cheeezzz

qistina... pandang kamera tu...
qistina... pandang kamera tu

overall... holiday kali ni penat badan je... siap tingkap kete pecah lagi perampok nk cori barang lam kete... bodoh benak betol perampok tu... nk jimat duit... ni plak jadi... kes-kes...

sabar je la...

0 comments: