Tuesday, June 24, 2008

proposal loan...

basically proposal loan ni deme nak tengok supporting document kome, selari x dengan ape yang dicanangkan dalam proposal... kot x membazir keghoteh je ehehehe kak ema.... dan semenjak dua menjak ni kay ep si wangsa maju ni dah jadi opis haku... tiap-tiap pagi mesti terpacak... dah la semalam dak2 kay ep si ni siap wat tarian zapin laks... siap berbaju melayu bagai... wowowowo cine potostet la aku kejap kat ne laks aku nak horder... dan hari ni langkah kanan haku... yus ade... yus adalah manager terhormat kat markas kay ep si wangsa maju ni... mkn free aku ari ni... oooo yes sayalah ceo kampeni ni...

arini masuk la 3 minggu meminjam kete achik nye... memandang kan kete aku gear box nye jahanam... nun tersadai kat bengkel... di peghodi budak-budak bengkel... wooooiiiii... jgnla caj aku mahai sangat aku carik bengkel melayu sebab x nak kene kencing.... jgn plak korang amek kesempatan kat aku yang mmg blur habih pasai kegheta ni...

qistina plak pantang dengor lagu mesti nak berjoget... becok lak tu... ikut sape la tu.... hish... Yell dah 2 ari die sesema... cian die shushah nak tido... mak die pon kesian gak... kena la jage qistina bile die merengek x bleh tido... aku lari masuk bilik... ehehehe kak ema...Innocent

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=1OrVVg-l9ko]

minggu lepas ade appointment ngan client bg keje yg dah siap... beserta nak amek cek... tunggu punye tunggu client x dtg... call-call x de... dalam hati ingat dah kene scam dah ni... sioot tol... kitorg pon blah la dah dekat 2 jam nunggu x sampe-sampe... sok paginye kwn client ni tepon hazil dan mengatakan yg client ni eksiden... aku pon call la... mmg suare die pon lain dah mcm nak mati aku dengor... mlm tu p la jenguk kt umah die... patutla sore mcm nak mati... yg injerd mulot die je... lain x de ape... ehehehe kak ema... tp syukur la die selamat... aku pon selamat dapat payment dari die... Alhamdulillah....

0 comments: