Tuesday, June 3, 2008

kisah minyak...

macam-macam hal la minyak ni...

ehehehe kak ema satu.

aku g la isi minyak kat caltex jalan genting klang, RM 10 je... itu je yg ade kat poket aku TIME TU... tgh isi-isi layan lak sembang ngan pam attendent bangla,' baru? lama?' ni dulu... skang dah hapgrade... 'baru? lama? diesel?' ehehehe kak ema... pup setel... aku terperasan lak kat meter tu isi RM 20, yes... dalam hati dh nak blah ni... sekali cashier tu datang kat aku suh aku bayar lagi RM 10... ahahaha g mampos... bkn salah aku... ikot hati mmg nk bayar... tapi dompet aku mmg da kering time tu... ape kejadahnye... 'incik tolong la incik... td pon saya sudah silap' wowowo cine potostet tol la bangla sekor ni... aku terus slash die 'skang ni sape yg salah u ke i?' diam terus... 'ok la x pa la incik...' aku pon terus blah...

esoknye aku pon bayo le balik RM 10 yg terlebih isi tu... x tidor malam aku... kang rosak plak kete aku... ehehehe kak ema...

ehehehe kak ema dua.

RM 4 hengget aku isi kat petronas mrr2 area uia... 'aaa bang ari ni kitaorg buat promotion viper murah bang RM 39. tempat lain x dpt bang' pehhhh sadis tol aku mase tu... budak ni wat x paham ke perli aku... siot tol....

ehehehe kak ema tiga.

cite ni dah lama time kat uitm dulu... sorg classmate aku ni... aku pon x tau die ni biol ke short circut dalam pale die... tapi budak u tu... pegi isi minyak 125z die ngan diesel... ok la maybe die tgh lalok baghu bangun tidor ke hape bekejar g kelas.... habis kene overhaul la motor tu... igt kan dapat la pengajaran hard lesson... meleset same skali wowowowo cine potostet.... sebulan lepas tu kantoi lagi terisi ngan diesel.... nak salah kan sape? mesti bangla tu kan? ehehehehe kak ema...

ehehehe kak ema empat.

minyak nak naik empat kali dua = bulan lapan ni. ooo yes... sayalah ceo kampeni ni.... hup!!!

0 comments: