Friday, May 23, 2008

anak keling...

lautan api sanggup kami redah... hujan lebat lagi kan kami tempuh... ahahaha arini kami menjadi anak keling... anak keling ni ke the mall, ke dbkl, ke rawang langsung ke pandan... fuhhh... ponek... kehendak organisasi nan satu ni harus dilayan lantaran ini lah sumber rezeki kami... walaupun perkara-perkara yang dimintaknye itu bukan x de dalam proposal, cume kekurangan cop dari kampeni tu... ahahaha... malas nk bertekak... harapkan inilah kali terakhir organisasi nan satu ni mintak supporting document... cek sikit mintak... minggu depan mintak lak yg lain... ate camane deme ni keghoje... idak le deme nak listkan all mane-mane yang x cokop tu semua sekali and done... dah lah... kite buat kan je... progress skarang dalam 90%...

banyak tol dugaan job nan satu ni... lagi 2 bulan cukuplah setahun... ahahaha... ape pon all of this ade hikmahnye...

anak keling ni dah x de kamera nak ditangkap... habih rusak digomol qistina... x bestnye posting x de gambo... nantila aku dah kaye aku nak beli 18 kamera dslr ahahaha... ooo wait-wait... permintaan kepada adean... bile kamu nk hapgrade kamera kamu tu yg lame tu jual kat aku murah-murah dah le... bleh...ehehehehe kak ema...

ari ahad ni ari kawin dak umah aku mase kt itm dulu... ipoh mali tarak sombong... ahahaha... tapi aku x sedie lagi... pewot aku ni dah kembang... segan lak nak jompe kawan-kawan lame... terpaksele mengawal pernapasan bg nampak slim skek.... ehehehehe kak ema... ooo aku ade gambo mase konvo aritu ngan die... tepek gambo lame pon jadi le...

[caption id="" align="aligncenter" width="480" caption="kontrol-kontrol"]kontrol-kontrol[/caption]

[caption id="" align="aligncenter" width="460" caption="x cukop korum... carik ayah x jompe..."]x cukop korum... carik ayah x de...[/caption]

aku suke die ni... dienye kritikal thinking tahap dewa bagi aku la... satu-satu isu tu die leh kupas dan bukan menggoreng membabi buta... semenye logikla pd pandangan aku... dasat budak ni... tahniah beb dah nak kawin... aku gak la yg bujang 3... wowowo cine potostet...

0 comments: