Sunday, November 30, 2008

ape ke hey nye qistina ni...

asik nak berkepit je... pastu duk meraung-raung... dah bawak jalan pun anu jugak... takut sangat atuk ngan opahnye nak bawak jalan...

malam td merendek ngan budak kampung... ahahaha aku ingat ad gemuk... ropenye ad kurus... siap aku marah deme sebab mane ade ad... pada hal aku yang x kenal ade ad sorg lagi... nampak sangat aku ni x sosial... wowowo cine potostet betul...

enal macam biase ngan ghambut ketak-ketaknye... usop duk tengok2 hansep... nak beraksi ke malam ni sop... hazil mencelah... ahahah rilek arr sop...

tempat minum malam td mmg hampeh... minuman yg diorder sampai satu-satu... pastu lame lak tu... deme kate awek yg serve tu lawa... aku pelik... deme ni buta ke hape... getus hatiku....

sebelum minum malam tadi hazil datang kt kedai mak aku ni... aku ingat sape la datang malam-malam ni... kacau daun je aku nak mentenet... ghopenye die nk menumpang tandas ni ha... nak berak katenye... siap mandi lagi... sudah mandi aku tanye le... hai siap mandi lagi ni, ape ke heynye... aku tandas kat umah liza tu mmg x boleh la min, horror!!! ahahaha... aku mule la bayang kan tandas tu mcm mane... haish...

0 comments: