Saturday, November 29, 2008

Balik Kg. Jugak

setelah asyik kejap nak balik kejap x nak, akhirnya sampai jugak kat kampung... qistina menghiaskan rumah atuknya dengan muntah beberapa kali, habis lantai umah, takut kena tinggal sebab aku pi punggah barang lam kete jap...

pada masa yg sama arini adalah hari perkahwinan rakan sekolah menengah dulu, fadzila namenye, kitorang panggil fumakila ehehehe kak ema, bapak nye juga cikgu mengajar kami mase sekolah rendah dulu, ayat yang aku x leh lupe "nanti cikgu terr kepale kamu nanti." wowowo cine potostet...

dpt jumpe ngan ayu, anahariyah, pit dan cikgu-cikgi sekalian... ahhh kurusnya ila, x selera aku, hazil meluahkan ketidakpuasan hatinya... memang ila kurus, x kan sebab nk bersanding ikat perot kot, getus hatiku...

Ape pon selamat pengantin baru kepada ila dan suami... semoga kekal ke anak cucu... tahun depan siapkan sampol duit raya untuk anak aku, 2 tau... ahahaha...

ps: mulai harini aku nak mempoyokan diri dengan menggunakan ayat-ayat sastera celop... boleh ke bah... ini hasil terpengaruh dengan blog gaban yg memang kelako gile bile membacenya... haish...

0 comments: